A l’escola, fora de perill: recursos educatius sobre pau, no-violència i bon tracte.

Guia del curs 2018-2019: A la escola, fora de perill

Us posem a l’abast els materials que des de UNICEF han dissenyat per a l’Educació en Drets d’Infància i Ciutadania Global.

Els materials educatius “A l’escola, fora de perill. Aprenent en entorns protectors” contribueixen a abordar a les escoles la violència mitjançant l’educació en la pau, la no-violència i el bon tracte. L’educació, particularment quan té un enfocament de drets d’infància, valors i ciutadania global, ens permet entendre els conflictes: la seva naturalesa, la seva evolució i les estratègies de resolució associades.

l conjunt de materials educatius per al curs 2018-2019 inclou la proposta de mobilització escolar La vacuna del bon tracte i els materials didàctics següents:

• Guia de curs: la guia impresa s’envia per correu durant el mes de setembre als centres registrats en el programa educatiu d’UNICEF i també es pot descarregar en format PDF.
  • Activitats per etapa: la guia inclou enfocaments didàctics per als diferents nivells educatius i propostes d’activitat per a InfantilPrimària y Secundària/Batxillerat
  • Glossari: els materials es complementen amb un glossari de termes relacionats amb la pau, la no-violència i el bon tracte.

Els materials didàctics estan disponibles en castellà, català, eusquera, gallec, valencià i anglès.

Podeu trobar tota la informació en aquest enllaç.