XIIaTrobada esportiva d’educació primària

El dimarts 12 d’abril de 2023 va tenir lloc la XIIa Trobada Esportiva Escolar del Pla d’Urgell, en què van participar un total de 432 alumnes del cicle superior dels 18 centres d’educació primària de la comarca. Com cada curs la jornada va tenir lloc a la zona esportiva de Mollerussa.

Els objectius  d’aquesta activitat són: fomentar l’activitat física saludable, la presa de consciència de la importància d’ocupar el temps de lleure amb activitats educatives, divertides i saludables i el foment de la relació entre l’alumnat de la comarca. Entre altres activitats, es van practicar l’aeròbic, el dodgeball, curses de relleu, hoquei, el joc de la torre, fresbee….

L’ organització de trobada corre a càrrec dels mestres del Seminari d’Educació Física dins del marc del Pla de Formació de Zona 2022-2023 que també s’encarreguen del monitoratge. Aquesta activitat forma part de les activitats del Pla Educatiu d’Entorn de la nostra comarca i comptem amb la col·laboració del Consell Esportiu del Pla d’Urgell i l’Ajuntament de Mollerussa.