Teatre per a infants: Contes amb valors

Al llarg d’aquest mes de novembre, es duran a terme set representacions de l’obra Contes amb valors de la companyia Nopatiskos Teatre al teatre l’Amistat de Mollerussa. Aquesta activitat forma part de les propostes educatives al Pla d’Urgell, va adreçada a l’alumnat del cicle inicial d’educació primària de les escoles de tota la comarca i compta amb el finançament del Consell Comarcal del Pla d’Urgell.

L’espectacle representa tres històries que- d’una manera senzilla, bonica i divertida- ens faran adornar de la gran importància que té anar assolint hàbits saludables des de ben petits. Es treballa el concepte de salut des d’una perspectiva integral. Salut no és tan sols trobar-se bé físicament, sinó moltes altres coses com: poder gaudir d’una família, d’amics, de feina, de casa, saber compartir, saber estimar… i moltes coses més.