Teatre en anglès: Young Arthur per Blue Mango

El 18 de febrer de 2020, a la sala teatre de l’Amistat es representarà l’obra en anglès, Young Arthur a càrrec de la companyia Blue Mango.

L’activitat està emmarcada dins la Dinàmica Educativa Comarcal i va adreçada a l’alumnat de Cicle Mitjà.

Inclou una proposta didàctica amb el resum de la història i el vocabulari que es fa servir, a més a més de les cançons.

Es tracta d’ una comèdia musical basada en la història clàssica. Després de la mort del rei, Anglaterra es queda sense hereu al tro. Ningú pot treure l’espasa clavada a la pedra fins l’arribada del jove Arthur, qui haurà d’escoltar les sàvies paraules de Merlí per preparar-se per ser rei!

En aquesta aventura musical explorarem diversos temes de metodologia CLIL, incloent-hi parts del cos, història i ciència. També tractarem la Intel·ligència Emocional i com ens ajuda en la concentració, l’empatia, la resiliència i les relacions.

Cartell de l’obra