Teatre en anglès a Cicle Mitjà THE BEAUTY AND THE BEAST

El proper 6 de març es representarà per als alumnes de cicle mitjà del Pla d’Urgell,  l’obra de teatre en anglès The Beauty and The Beast , de la companyia Jumping Ducks. La cita serà al Teatre l’Amistat de Mollerussa en tres sessions diferents: a les 9.30, a les 11.00 i a les 15.00 h.

L’obra és una adaptació moderna de La Bella i la Bèstia que transcorre entre Hollywood i Londres. Bella vol ser pilot d’aviació. Bèstia havia fet bullying a l’escolai, com a càstig, una fada el transforma en un animal.

Amb aquesta apassionant història musical amb molt d’humor, cançons de somni, una madrastra a lo “Kim Kardashian”, interacció i amb girs inesperats, encomanarem la il·lusió per aprendre coses noves. També mostrarem el valor de l’amistat i el fet de no jutjar les persones pel seu aspecte exterior o aparents mancançes, sinó per la seva veritable vàlua interior.

Durant la forçosa convivènvia dels dos, Bella descobreix la bellesa interior de la Bèstia, li ensenya a llegir i li obre les portes a un món ple d’aventures.

Té uns durada aproximada de 60 minuts.

Materials relacionats:

Tota la informació a jumpingducks.com