Ruta literària Maria-Mercè Marçal

Divendres 27 de maig, vam tenir el goig d’acompanyar alumnat i docents del cicle mitjà de l’escola Sant Miquel de Miralcamp en la nova Ruta literària Maria-Mercè Marçal d’Ivars d’Urgell. Aquesta activitat és la cloenda del Projecte interdisciplinari Les xiquetes del meu poble abans i ara que tenia per finalitat apropar la vida i obra de Maria-Mercè Marçal a l’aula.

Us compartim uns enllaços a diferents publicacions del nodes del centre on es pot seguir el treball realitzat.

PROJECTE ANEM D’EXCURSIÓ CICLE MITJÀ: IVARS D’URGELL

LECTURA DE POEMES DE MARIA MERCÈ MARÇAL

PROJECTE MARIA MERCÈ MARÇAL

Com ja sabeu des del CRP del Pla d’Urgell estem preparant unes maletes pedagògiques sobre aquesta poeta de la nostra comarca. Esperem que ben aviat us les puguem presentar.