Projecte Ecoenerback’s- Fira Fer

Divendres 9 de juny, va tenir lloc la Fira Fer a la seu del Consell Comarcal de la Noguera. En aquesta fira l’alumnat de diversos centres d’educació primària van presentar projectes escolars on mostraven la seva creació d’empreses i projectes per donar resposta a les necessitats del territori.

La nostra comarca va estar representada per l’escola Sant Miquel de Miralcamp i el seu projecte Ecoenerback’s va ser guanyador de la menció en comunicació. Ecoenerback’s és una petita empresa rural que es dedica a la venda i confecció de motxilles escolars el més respectuoses possible amb el medi ambient.

Us compartim aquest enllaç on podreu veure tot el projecte.

Aprofitem per recordar-vos que es torna a posar en marxa el projecte FER per al curs 2023-2024  Si en voleu saber una mica més us podeu inscriure a la sessió informativa que es durà a terme el 28 DE JUNY DE 2023 d’11.00 H a 12.30 H, en línia.