Prevenció de la violència a l’escola

Descarregar dossier ESCOLA sense VIOLÈNCIES Descarregar dossier Programa Contra el Bullying

La Fundació Barça amplia els recursos educatius per escoles de primària i posa a la vostra disposició dos programes gratuïts per a la prevenció de la violència a educació primària pel curs 23-24.

🆕 Programa ESCOLA sense VIOLÈNCIES per prevenir, detectar i actuar davant qualsevol forma de violència que pugui patir un infant o adolescent i promoure un entorn segur i protector per als nens i nenes. Adreçat a l’alumnat de 3r i 4t d’educació primària, docents i famílies.

Programa Contra el Bullying 5a edició. Metodologia de prevenció de l’assetjament escolar testada en 26 escoles de primària i 5000 infants durant dos anys, i que redueix en un 35.85 les víctimes de bullying i en un 61% les de ciberbullying. Adreçat a l’alumant de tots els cursos d’educació primària, docents i famílies.

Si hi esteu interessats ja podeu sol·licitar la vostra participació al programa clicant damunt dels enllaços que us hem compartit.