Preparem la Setmana Bio 2023

La Setmana Bio per l’alimentació ecològica se celebrarà del 14 al 22 d’octubre. La Setmana Bio a l’escola és l’apartat de la Setmana Bio per l’alimentació ecològica dedicat a la comunitat educativa. El seu objectiu és donar a conèixer la producció agroalimentària i l’alimentació ecològiques en l’entorn educatiu, tant a l’alumnat com a les famílies, mitjançant un programa d’activitats específiques. Al llarg de la Setmana Bio a l’escola també es lliuren els guardons del Premi Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica.

Enguany, comptarà amb novetats molt interessants específicament per als centres de la Plana de Lleida. El servei d’assessorament del Programa Escoles Verdes de Lleida ha preparat un seminari en línia informatiu per explicar aquestes noves propostes i resoldre els dubtes que tingueu.

📆 Dimarts 30 de maig

⏰ A les 17:30h

🔗 Enllaç seminari informatiu

Més informació al web del Programa Escoles Verdes.

Ens hi sumem! Preparem la Setmana Bio 2023