Orientacions per a l’acollida i l’atenció educativa de l’alumnat refugiat

El Servei de Suports i Recursos Lingüístics de la Sub-direcció General de Plurilingüisme ha elaborat unes “Orientacions per a l’acollida i l’atenció educativa de l’alumnat refugiat”. Aquestes orientacions tenen tres parts:

1-     Abans de la incorporació al centre de l’alumnat nouvingut (on es prepara del procés d’acollida).

2-     En el moment d’incorporació al centre i a l’aula de l’alumnat nouvingut (amb recomanacions molt interessants i enllaços que us porten a materials que us poden ajudar a gestionar l’atenció educativa del nou alumnat).

3-     Després de la incorporació de l’alumnat nouvingut (per poder-los donar una bona resposta educativa).

Enllaç al document.