Nova maleta pedagògica: Per saber el teu consum d’aigua

Per saber el teu consum d’aigua és un recurs educatiu de la Fundació “la Caixa” que  pretén fomentar les actituds positives en relació amb l’ús i consum d’aigua i la consideració d’aquest element com un recurs renovable, vital però a la vegada finit ,i com un recurs natural, patrimoni de tots. Aquest recurs va adreçat a l’alumnat del cicle mitjà i superior d’educació primària.

Sabers:

🚰La xarxa i els punts de distribució de l’aigua a la llar.

🚰Necessitat d’aigua en diferents activitats domèstiques.

🚰Mesures per al bon ús i l’estalvi de l’aigua.

🚰Necessitat de l’aigua que tenen els éssers vius que habiten a la llar.

🚰Procés que segueix l’aigua un cop utilitzada.

🚰Existència i funcionament d’aparells que poden facilitar l’estalvi d’aigua.

🚰Dades del consum de la llar.

🚰Relacions entre els estils de vida i el consum d’aigua.

🚰Diferents usos de l’aigua a la llar.

Materials de la capsa:

Aquesta capsa conté: una guia didàctica, fitxes informatives,  retallables, quadre general del consum, 5 kits amb 6 comptadors, bosses amb ventoses, bosses per mesurar el cabal i el degoteig i unes instruccions d’ús.

Els materials que formen aquest recurs educatiu estan dissenyats de manera que l’alumne pugui ser el protagonista del seu procés educatiu. Manipulant i fent servir aquests materials, l’alumne realitzarà observacions i analitzarà  resultats, que li permetran la construcció del ser propi aprenentatge i que, per tant, tindran un caràcter significatiu.

Enllaç per a fer la reserva del préstec: enllaç