“Mirada de dona” temàtica de la VII Marató de Lectura

“Mirada de dona”  ha estat la temàtica escollida aquest any per a la  VII Marató de Lectura  “Llegim en veu alta”, una activitat de Mollerussa, Municipi Lector celebrada el passat dia 23 d’abril, diada de Sant Jordi, al Teatre l’Amistat.

Aquesta activitat, inclosa en el  XXXIVè  Saló del Llibre Infantil i Juvenil, ha donat un any més oportunitat als Centres Educatius de Mollerussa i a tothom que ho ha desitjat, a llegir textos en veu alta  des de les 9 del matí  fins a les 9 del vespre.

Ha estat una jornada de lectura continuada en què l’ alumnat  de les diferents escoles i Instituts de la població, al mateix temps que membres de diferents entitats locals han anat llegint lectures diverses,  totes elles sota el signe femení.