La indústria s’obre a l’escola amb perspectiva de gènere

El programa “La indústria s’obre a l’escola amb perspectiva de gènere”, impulsat pel Departament d’Igualtat i Feminismes en col·laboració amb el Departament d’Educació, busca connectar l’escola amb la indústria catalana de proximitat per fomentar vocacions industrials, especialment entre les nenes i les noies, amb l’objectiu d’incrementar el nombre de dones a la indústria.

El programa es concreta en sortides escolars de l’alumnat de primària, secundària, batxillerat i formació professional a les indústries de proximitat. Aquestes visites s’acompanyen d’un treball previ de les escoles sobre les indústries de proximitat de la zona, així com d’un treball previ de les empreses per assegurar que les visites es faran des de la perspectiva de gènere.

Què s’ofereix?

• Guia per a les empreses
  • Guia per a les escoles
  • Contacte entre l’empresa i l’escola per a la realització de la visita
  • Formació
  • Enquesta d’avaluació de l’activitat

Termini

• Es pot participar durant tot el període escolar

Cal inscriure’s a través dels formularis següents:

Un cop formalitzades les inscripcions, la Direcció General de Cures, Organització del Temps i Equitat en els Treballs es posarà en contacte amb les escoles i les empreses interessades a rebre les visites per quadrar cadascuna de les propostes.

Més informació i consultes

curestempstreballs.igualtat@gencat.cat