Final del XVIII Certamen de lectura en veu alta

Aquest divendres hem tingut el plaer d’assistir a la Final del XVIII Certamen de lectura en veu alta escolar de les comarques de Lleida. El Pla d’Urgell ha tingut representació en tres categories:

📙 Grumets vermells: AINET JOUNOU SÀNCHEZ de l’Escola Marinada de Vilanova de Bellpuig

📗 Grumets verds: ARIADNA PUJOL  MERCÈ de l’Escola Ramon Farrerons de Bell-lloc d’Urgell

📘 Timoners: DOHA BARRAK de l’Escola el Sitjar de Linyola

L’enhorabona a totes tres per la vostra participació i, especialment,  a l’ARIADNA  i a la DOJA que han estat les guanyadores de les seves respectives categories. Ja es poden preparar per assistir a la Festa de la Lectura que organitza la Fundació Enciclopèdia Catalana a primers de juny al Teatre Nacional de Catalunya. És l’acte de lliurament de premis als guanyadors i guanyadores territorials i una mostra de lectura (no competitiva) amb la participació de totes les baules que fan possible la literatura infantil i juvenil.

Aprofitem per agrair a tot el personal docent el suport i la seva implicació a favor de la lectura.