Festival Lletra Petita de literatura infantil i juvenil de Lleida

El proper dissabte 25 de març se celebrarà la primera edició del Festival Lletra Petita de literatura infantil i juvenil de Lleida.

A més de les diverses activitats previstes durant tot el dia, s’ha organitzat una Jornada professional amb les següents xerrades:

10:00 h a 11.30 h Xerrada La biblioteca escolar, més necessària que mai a càrrec de Mònica Baró (Coordinadora del Màster de Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura de la UAB-UB)

12:00 h a 13.30 h Xerrada Recursos digitals per al foment lector a càrrec de la Mixa (presidenta de l’ALJC, activista literària i booktuber).

Aquestes xerrades  es duran a terme a la Sala Alfred Perenya, son gratuïtes, però cal inscripció prèvia, que podeu fer des d’aquest enllaç.

Us compartim el programa, al qual tindreu accés clicant aquest enllaç.

Esperem que sigui del vostre interès i que es pugui comptar amb la vostra assistència!