Erasmus Days

Els dies 13, 14 i 15 d’octubre se celebrarà l’Erasmus Days amb l’objectiu de promoure els beneficis fruit de la participació en un programa Erasmus.

En el següent enllaç trobareu tot un seguit de propostes que podeu desenvolupar en el vostre centre, així com els esdeveniments que se celebren arreu d’Europa durant aquests dies:

ENLLAÇ WEB ERASMUS DAYS

I, si no en teniu prou, us proposem un llistat amb propostes d’esdeveniments #Erasmusdays:

• Convidar a ex-alumnes que expliquin experiències als alumnes actuals.
  • Videotrucada amb algun centre participant en l’Erasmus, es pot afegir alguna performance amb l’ajut d’un mòbil, p.ex. un mannequin challenge amb motius del projecte, una coreografia/cançó relacionada amb la temàtica del projecte.
  • Videotrucada amb algun expert.
  • Gimcana al centre relacionada amb la temàtica del projecte.
  • Organitzar una jornada “Erasmus+” de portes obertes al centre (exhibint la trajectòria del centre i els diferents projectes a diferents “racons” del hall o a una sala/aula específica).
  • Organitzar un joc o concurs a les diferents classes o grups del centre sobre temàtica Erasmus+ ( per exemple amb el format de “Who wants to be a millionaire” podria ser “Who wants to be a Erasmus+
  • Personalitzar una lletra d’una cançó amb contingut del vostre projecte, cantar-la i enregistrar-la per enviar-la als socis.
  • Sortir al carrer, p.ex. a la plaça del poble, amb roll ups, pòsters, objectes, banderes, tot mostrant els projectes internacionals.
  • Anar a mitjans de comunicació (tele, ràdio) locals o comarcals per explicar les vostres experiències.
  • Crear un esdeveniment conjunt amb l’alumnat de dues o varies escoles: “Mystery skype” i compartir els seus resultats a les webs escolars, a l’Etwinning …
  • Fer gravació d’alumnes explicant els beneficis de participar en un Erasmus com a centre.
  • Si algun centre té molta relació amb famílies, sobretot les que han estat acollidores, demanar que expliquin experiència familiar.
  • Crear un padlet amb fotografies d’escoles/instituts que mostren amb pancartes/altres que són centre Erasmus a Catalunya.