Dia mundial de l’aigua

El 22 de març se celebra el Dia Mundial de l’Aigua. Aquesta diada va ser proposada formalment per l’Agenda 21 de la Conferència de les Nacions Unides pel medi ambient i el desenvolupament de Rio de Janeiro per tal de centrar l’atenció en la importància de l’aigua i la defensa de la gestió sostenible d’aquest recurs. El lema per a la diada d’enguany és Què significa l’aigua per tu?

En el marc d’aquesta efemèride, us animem a participar de la campanya del WorldWaterDay #water2me tot compartint les vostres històries, pensaments i sentiments sobre l’aigua a les xarxes socials. Si feu servir les etiquetes #diamundialaigua, #water2me, #worldwaterday, #acaworldwaterday2021, les vostres converses formaran part d’un informe sobre el que l’aigua significa per a la gent de tot el món. Podeu utilitzar els materials de comunicació de la campanya.

D’altra banda, en aquest enllaç al bloc del Programa d’Escoles Verdes trobareu més informació i un recull de propostes i recursos didàctics per a treballar amb el vostre alumnat classificades per nivells.