Dia Internacional contra d’Assetjament Escolar

El 2 de maig amb motiu del Dia Internacional contra l’Assetjament Escolar, el Departament d’Educació posa a l’abast de la comunitat educativa activitats relacionades amb aquesta problemàtica.

En aquest sentit, els alumnes de primària que formen part dels Equips per la Convivència de diferents centres #aquiproubullying i el Jan i el Rikki del grup musical Xiula faran un acte en directe. Conjuntament, construiran una cançó a partir d’una proposta didàctica on treballaran com ens posicionem davant de l’assetjament escolar, la violència, i el respecte i que compartiran amb tots i totes nosaltres en directe al canal de YouTube del Departament d’Educació, en forma online, el proper 2 de maig a  les 11h del matí.

En aquest enllaç de l’XTEC hi trobareu més informació i recursos per treballar amb el professorat i amb l’alumnat  i en aquest la notícia de l’InfoK anunciant l’esdeveniment.

Us enllacem un article amb reflexionsrecomanacions i recursos per prevenir l’assetjament i promoure la convivència que han publicat des de l’Escola de Cultura de Pau.