De nenes a científiques

Des de la Unitat de Cultura Científica i Innovació de la Universitat de Barcelona torna l’acció De nenes a científiques” per a celebrar l’11F, Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència, amb tot l’alumnat de primària.

Aquesta acció consisteix en la reflexió a les aules entorn el vídeo De nenes a científiques, on cinc investigadores de la Universitat de Barcelona expliquen la seva experiència i el seu punt de vista de la situació actual de la dona dins del món de la recerca.

Aquesta acció consisteix en:

• Feu una ullada al vídeo amb el vostre alumnat (dossier de l’activitat).
  • Debatre a classe sobre la situació de les dones en el mon de la ciència i la recerca i pensar com es podria fer que hi haguessin més nenes interessades en ciència. Amb les vostres conclusions, elaborar un text, un dibuix, un àudio, una pel·lícula, el que més us agradi!
  • I en darrer lloc, fer arribar la vostra proposta omplint el formulari.

Entre totes les idees, se’n triarà una que formarà part de la imatge de les accions de l’11 de Febrer de la Universitat per l’any 2023.

Teniu temps d’enviar les propostes fins el 28 de febrer.