Conferència virtual d’inici de curs

Recentment, iniciat el curs 2022-2023 us presentem la conferència virtual “Com millorar la relació entre les famílies i el centre educatiu”, a càrrec de Gemma Puigcercós Ducet, mestra d’Educació Infantil, màster de pedagogia sistèmica i terapeuta gestalt: família, infància i adolescència.

📅  Data: 22 de setembre de 2022
⏰  Horari: de 17.30 a 19.00h
🔗  Format telemàtic

En aquesta xerrada trobaràs propostes pràctiques i reflexions per millorar la relació entre famílies i escola, tant a nivell personal com a docent com a nivell de centre.  Descobriràs noves eines que t’enriquiran a l’hora d’acompanyar les famílies del teu alumnat, des d’un punt de vista reflexiu i posant èmfasis en millorar la comunicació i els vincles. Coneixeràs més estratègies per incloure en les entrevistes, un moment de comunicació important amb les famílies.

La xerrada té com a base la pedagogia sistèmica, una mirada respectuosa i reflexiva que ens permet posar consciència sobre les dinàmiques relacionals que es donen a l’escola.

Què podem fer en l’àmbit individual per millorar la relació amb les famílies? Què podem fer com a escola o institut?

En aquesta xerrada parlem de:

• Les claus per millorar la relació amb les famílies com a docent i com a centre.
  • Els recursos comunicatius que podem usar quan parlem amb les famílies.
  • Les entrevistes amb les famílies: els elements a tenir en compte per millorar-les.
  • Estratègies per millorar l’atenció a la pluralitat familiar.
  • Bones pràctiques interessants per potenciar una bona relació entre docents, escola i famílies.

La xerrada té la finalitat de proporcionar coneixements i recursos per millorar la pràctica docent respecte a l’atenció a les famílies de l’alumnat.

​Us hi esperem!​