Concurs Apilo XII

Per XII any consecutiu, el Departament de Territori i Sostenibilitat, organitza el concurs Apilo XII i els ecoplanetes en acció. Aquesta proposta va dirigida als centres educatius de Catalunya, per tal de fomentar el coneixement i la recollida selectiva de piles i acumuladors portàtils entre l’alumnat i les seves famílies i planteja dues missions:

• Missió Apilo XII :

Les naus espacials del Planeta Reciclatge ja estan preparades per recollir totes les piles esgotades que trobeu. Com a Agent Apilo, tens la missió de localitzar-les i dipositar-les al coet contenidor. Apunta-t’hi!

• Els ecoplanetes en acció:

Els habitants del Planeta Reciclatge han detectat que els Ecoplanetes (com la teva escola) estan realitzant accions per impulsar el reciclatge de les piles i han decidit organitzar un concurs intergalàctic per premiar-los. Envia’ns la teva campanya.

El concurs és gratuït i participar-hi no implica cap cost. La inscripció comença el dia 25 de novembre de 2019 i finalitza el dia 28 de febrer de 2020.
Bases del concurs