XVI Certamen de Lectura en Veu Alta- Inscripcions

La Fundació Enciclopèdia Catalana i la Generalitat de Catalunya tenen un acord de col·laboració per a l’organització del Certamen nacional infantil i juvenil de lectura en veu alta: el Departament d’Educació coorganitza el Certamen i el Departament de Cultura, a través del Servei de Biblioteques fa possible la formació dels docents i la cessió del Teatre Nacional de Catalunya per a celebrar-hi la final.  Aquest acord neix de l’interès d’ambdues entitats per la promoció de la lectura i estem convençuts que l’estreta col·laboració que engeguem permetrà que el Certamen segueixi creixent en quantitat i en qualitat.

S’ha obert la inscripció al XVI Certamen de Lectura en Veu Alta de l’1 al 31 d’octubre de 2019. Podeu accedir-hi mitjançant l’enllaç.

CATEGORIES:

Grumets vermells– Pensada per a lectors i lectores d’entre 8 i 10 anys (cicle mitjà de primària) que llegeixen individualment.

Grumets verds– Concebuda per a lectors i lectores d’entre 10 i 12 anys (cicle superior de primària) que llegeixen individualment.

Timoners– Dirigida a alumnat nouvingut* de CS de Primària i 1r o 2n d’ESO, incorporat per primera vegada al sistema educatiu, a partir de cicle mitjà de primària, en els darrers vint-i-quatre mesos o, excepcionalment, quan s’hi ha incorporat en els darrers trenta-sis mesos i procedeix d’àmbits lingüístics i culturals molt allunyats del català.

*No considerem alumnat nouvingut l’alumnat de nacionalitat espanyola

Corsaris- Participació individual pensada per a primer cicle d’ESO.

Tropa de corsaris– Lectura col·lectiva amb grups formats per tres lectors o lectores cada un, de 3r i/o 4t d’ESO.

LECTURES:

Podeu consultar les lectures per a cada categoria en aquest enllaç.