Audicions d’intruments amb l’Escola Municipal de Música de Mollerussa

L’alumnat de 2n de Primària de les escoles del Pla d’Urgell ha participat avui, 27 de febrer de 2018, a les audicions d’instruments que els ha oferit l’Orquestra Infantil de l’Escola Municipal de Música de Mollerussa.

En clau pedagògica el director de l’orquestra i la seva ajudant han anat presentant els diferents grups d’instruments que han tocat primer per separat i finalment tots junts.

Algunes de les peces que han interpretat eren clàssiques (Händel) i d’altres, eren balls com el tango i el txa-txa-txà. Els nens i nenes han participat picant de mans fent els ritmes bàsics.

El professorat i alumnat assistent han coincidit a valorar molt positivament la sessió.