Ràdio, escola i comunitat. Per una educació participativa, crítica i creativa

El proper 24 de febrer tindrà lloc la Jornada en línia:  Ràdio, escola i comunitat. Per una educació participativa, crítica i creativa (9001420555), que en el marc del Programa Tenim la Paraula, organitza el Departament d’Educació conjuntament amb el Consell de l’Audiovisual de Catalunya.

Fer ràdio a l’escola? Uf, quina feinada! En què m’ajudarà com a docent? Què en trauran de bo els meus alumnes?

La ràdio pot esdevenir una eina pedagògica que facilita l’articulació dels diferents espais curriculars amb la producció de continguts radiofònics significatius per l’alumnat i per tota la comunitat educativa. Ens pot permetre estimular les habilitats comunicatives orals i escrites, la creativitat i el pensament crític, el treball en equip i per projectes, el vincle amb les famílies i amb l’entorn social, malgrat els temps de pandèmia. Una multitud d’opcions que podem adaptar a la nostra realitat posant de bracet l’educació i la ràdio.

Apunta-t’hi fins al 22 de febrer a la jornada, i connecta-t’hi el 24 de febrer!