Webinar dia escolar de la No Violència i la Pau

Amb motiu de la celebració del dia escolar de la NoViolència i la Pau des de la Direcció General d’Atenció a la Família i Comunitat Educativa del Departament d’Educació han elaborat dues propostes:

• L’actualització de les dades de la  la xarxa de centres per la convivència on es recullen els  centres de referència en l’aplicació de mesures per a la gestió positiva del conflicte i la creació de l’espai Una Comunitat Restaurativa i Resilient, que dona recursos, entre d’altres per treballar la Comunicació NoViolenta.
  • Per altre banda s’ha organitzat, tot utilitzant les eines que  permet la comunicació virtual, un WEBINAR  amb el títol DENIP 21: CONVIURE PER APRENDRE del proper 28 de gener a les 17h.