VII Concurs de relats curts: “Me’n contes un de ciència?”

A l’Institut de Ciències de l’Educació, presenta VII Concurs de relats curts: “Me’n contes un de ciència?” per celebrar la 25ª edició de la Setmana de la Ciència.

Aquest és un concurs literari que té com a objectiu fer palesa la importància de l’ús de l’expressió escrita en totes les àrees del currículum. Us hi podeu presentar amb relats escrits en català, castellà i aranès. Per a cada llengua s’han dissenyat dues modalitats de participació, una per primària i una per secundària i s’han establert premis per als alumnes i les seves escoles o instituts.

Teniu temps fins al 15 de desembre per presentar-vos.

Aquí us deixem les Bases del concurs