Curs de suport lingüístic i social a l’escola Mestre Ignasi Peraire

Aquest curs 2019-20 s’inicia el pilotatge a l’escola Mestre Ignasi Peraire del curs Estratègies de suport a l’alumnat d’origen estranger en totes les àrees i matèries, amb la formació i suport de l’equip LIC. Un grup impulsor de l’escola ha iniciat aquest projecte, que treballa en modalitat telemàtica i sessions presencials d’assessorament. Les activitats del curs es basen en la pràctica dels docents en els seus grups classe i en la programació de les unitats o projectes didàctics que apliquen a les aules. Per tant, la participació en el curs es vincula directament a les activitats que els docents fan a l’aula amb els alumnes, a partir de les quals es reflexionarà i es faran propostes d’actuació.