VI Concurs de Bones Pràctiques

El Consorci d’Educació de Barcelona convoca aquest curs 2015-2016 el VI Concurs de Bones Pràctiques en l’ús de tecnologia educativa per als centres docents de la ciutat de Barcelona. Dos centres de la nostra zona són finalistes.

Logo V Concurs de bones pràctiques TICActe de lliurament dels premis de bones pràctiques

Dia: 15 de juny de 2016
    Hora: 16.30h
    Lloc: Mobile World Center Plaça Catalunya, Portal de l’Àngel 08002 Barcelona

• 16.30-Benvinguda
  • 16.45-Obertura de l’acte a càrrec de representants del Consorci d’Educació
  • 16.45-Conferència Crear problemes per construir connexions, els reptes de les tecnologies a l’escola a càrrec de Mariona Grané (llicenciada en Filosofia i Ciències de l’Educació, i Doctora per la Universitat de Barcelona. És professora a la mateixa universitat en els ensenyaments d’Educació i de Comunicació Audiovisual i membre del Grup de Recerca Consolidat, Laboratori de Mitjans Interactius (LMI) des de 1994))
  • 17.45-Lliurament de premis
  • 18.15-Cloenda

La assistència a l’acte és oberta a tothom, però és obligatòria la inscripció a través del següent formulari

Podreu seguir l’acte en streaming en aquesta mateixa pàgina.

#VIConcursbpCEB

Finalistes VI Concurs Bones Pràctiques TIC

CENTRE PROJECTE
Escola de la Concepció Fem escola. L’scratch una eina col·laborativa
Jesús-Maria Claudina Thévenet “Ser o no ser” ART i RA
Escola Ramon Llull 24 hour global blind date: a clil project
Escola Mercè Rodoreda Integració de les eines de Google APPS a l’àrea de coneixement del medi.
Institut Ernest Lluch Explica fora de l’aula
Institut Doctor Puigvert /Escola Eulàlia Bota Instruments actuals de l’antiguitat
Institut Miquel Tarradell Humans amb ulls de càmera
Escola Eulàlia Bota Som els Robots: un tastet en programació i robòtica