Vine a ballar amb nosaltres!

Dilluns 3 de desembre, organitzat pels responsables del Districte i del CRP;  al pati de la Seu del Districte, hem celebrat el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat i ho hem fet movent-nos al so de la música de Macaco i d’Els Catarres.

Les entitats del Consell de Persones amb Discapacitat: GSIS Barcanova, ASENDI, TEB Verdum, CO Can Carreras, i CANB,  juntament amb alumnes de cicle superior,  de les escoles: Aiguamarina, Cor de Maria Sabastida, El Turó, Josep Pla, Sant Joan de la Creu i  Valldaura (en total més de 500 persones), han participat, tot ballant les coreografies proposades per a les  cançons: Toc Toc, de Macaco i Fins que arribi l’alba d’Els Catarres.

Ha estat un matí divertit i entranyable, en el que tothom ha gaudit de l’activitat conjunta, la música i el ball. L’activitat ens ha ajudar a apropar-nos i conèixer-nos una mica més.

Per primera vegada s’ha organitzat aquesta activitat al nostre districte. Podem dir que ha estat tot un èxit. Ens emplacem a repetir-la en el futur i ens felicitem mútuament per l’èxit que entre tots i totes hem aconseguit!