Concerts Turó per a la Comunitat de l’IE Turó de Roquetes

Els dies  17 i 19 de desembre, en diferents centres de la zona, estan tenint lloc els Concerts per a la Comunitat de l’IE Turó de Roquetes, a càrrec de l’alumnat del Projecte de Diversificació Curricular de 4t d’ESO, amb el següent programa.

Aquest any, com a novetat, a més de les tradicionals nadales cantades, s’ha pogut gaudir de la interpretació instrumental d’algunes peces amb la melòdica. Un instrument que aquest any han començat a tocar. Afegim una imatge de l’actuació d’aquest matí per als nens i nenes d’educació infantil de l’IE Antaviana.

Felicitem el professorat de l’IE Turó de Roquetes per la seva tasca i l’alumnat per la seva actuació. Reunits, petits i grans, compartim les festes amb música. Molt bona iniciativa!!!

sdr