Taller a l’ESC Palma de Mallorca: Les cúpules de Leonardo

El passat dia 29 de novembre vam fer dues sessions del taller “Les cúpules de Leonardo” al pati de l’Escola Palma de Mallorca de Nou Barris. El taller, dirigit a alumnes de 5è i 6è de primària, el dirigeixen 2 monitors del Museu de les Matemàtiques de Catalunya, a Cornellà. A la primera sessió, de 10 a 11 del matí, van participar-hi alumnes de l’Escola Splai, de l’Escola Timbaler del Bruc i també de l’Escola Palma de Mallorca. A la segona sessió hi havia, a part d’alumnes de l’escola amfitriona, alumnes de l’Escola El Turó. L’alumnat s’ho ha passat molt bé, aconseguint fer una cúpula amb un mòdul de quadrats, que ha permès que tots cabessin a dins. Aquesta activitat fomenta el treball cooperatiu entre l’alumnat i requereix de bona coordinació per portar a terme el projecte.
Aquí teniu una mostra de l’activitat: