S’inicia a Nou Barris el projecte Modelatge 0-6

Aquest curs s’inicia a Nou Barris el projecte Modelatge 0-6, amb la intenció de treballar en la continuïtat dels dos cicles de l’etapa d’Educació Infantil i per a una major cohesió d’aquesta etapa. Els professionals dels cicles 0-3 i 3-6  d’escoles veïnes, treballaran conjuntament i en parella, al llarg d’un mínim de dos cursos escolars, partint d’una formació inicial comuna, a través d’unes estades formatives entre educadores i mestres dels centres aparellats i uns compromisos d’aplicació de les propostes de millora, derivades de les observacions i d’allò après en les estades als centres. Aquest treball es duu a terme amb la participació i suport de la Inspecció Educativa, del CEB, de l’IMEB, de l’equip 0-6 de l’ICE de l’UAB i dels CRP d’Horta Guinardó i de Nou Barris.

L’experiència, va començar com a pilotatge, el curs passat, entre dues parelles d’escoles del districte d’Horta i va rebre el Premi Innovació Educativa Barcelona 2019.

Enguany les parelles d’escoles de Nou Barris que s’inicien són: EBM Ciutat de Mallorca /Escola Palma de Mallorca, EBM Colometa /Escola Mercè Rodoreda, juntament amb les escoles d’Horta: EBM Xarlot /Escola Taxonera.

La primera sessió va tenir lloc dimarts 29 d’octubre, a l’escola Palma de Mallorca,  amb l’assistència i presentació de tots els agents implicats. Va ser una reunió interessant i engrescadora de la qual vam sortir amb molt bones expectatives i ganes de posar-nos a treballar.