Lliurament dels premis: Jocs Florals Escolars de Nou Barris 2019

Dimecres 22 de maig, a l’Auditori del Parc Tecnològic, ha tingut lloc l’acte de lliurament de premis dels treballs finalistes dels Jocs Florals  2019. Hi han participat 30 centres,  amb un total de 166 treballs.

Aquest any, ha dinamitzat l’acte “TANAKA Teatre”, que, amb la seva actuació i les seves paròdies, ens ha fet passar una bona estona. També ha estat un plaer poder escoltar com, noies i nois  finalistes, llegeixen al públic fragments de les seves obres, així com poder visionar els fragments dels contes audiovisuals premiats.

Felicitem  l’alumnat, el seu professorat i les seves famílies. Aprofitem l’ocasió per animar l’alumnat de les escoles i instituts de Nou Barris, a seguir escrivint, a participar en les  edicions dels propers anys i a gaudir de la literatura. Agraïm  la participació a tothom així com la  col·laboració als membres del jurat i al Districte de Nou Barris.

Aquí teniu una petita mostra gràfica de l’acte de lliurament de premis