III Jornada de Lectura al Carrer

Els dies 14 i 15 de maig, dins del marc de la Festa Major, ha tingut lloc la III Jornada de Lectura al Carrer de les escoles de Nou Barris, amb la participació d’onze escoles públiques del districte amb un total de 330 alumnes. Simultàniament, s’han realitzat tres activitats: lectura a la plaça, taller a la biblioteca, on els nens i nenes han inventat el seu animal imaginari i taller de xapes.

Durant dos matins, a la plaça major de Nou Barris, els alumnes de les escoles participants, junt amb les entitats Asendi i Accés, han llegit, recitat i cantat textos amb el tema: Els Animals. Hi ha hagut lectura en alfabet Braille i traducció simultània en llengua de signes; llengua en què, nens i nenes  de l’escola E E Josep Pla han mostrat el nom d’alguns animals.

L’organització de l’esdeveniment ha estat a càrrec del Seminari de Biblioteques escolars de mestres de Nou Barris i el CRP de Nou barris, amb la col·laboració del Districte i la Biblioteca de Nou Barris i les entitats Asendi i Accés.

Compartim el reportatge d’aquesta activitat elaborat pels alumnes de l’Institut Escola Trinitat Nova: Trinitubers

Ens alegrem que aquesta activitat hagi arribat ja a la seva tercera edició i mostrem el nostre agraiment a totes les persones que la fan possible.