Concurs “mSchools Student Awards – Mobile History Map”

La fundació Barcelona Mobile World Capital Foundation ha convocat recentment el concurs “mSchools Student Awards – Mobile History Map”, en col·laboració amb l’Ajuntament de Barcelona, el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i GSMA Ltd.

L’objectiu del concurs és fomentar el treball col·laboratiu entre l’alumnat dels centres participants a la plataforma de geolocatlizació Mobile History Map, i està obert al professorat i alumnat tant de primària com de secundària.

Enguany, el concurs estarà relacionat amb el nou programa de TV3 de cara a la primavera de 2017 anomenat “El lloc dels fets”. Aquest programa descobrirà als espectadors fets històrics singulars ocorreguts a llocs concrets de Catalunya. En aquesta primera temporada, el programa oferirà 13 capítols vinculats a 13 llocs de Catalunya que representen fets, èpoques i temàtiques ben diverses.

Els passos per a participar al concurs són molt senzills:

1. Crea un compte mSchools aquí
  2. Decideix en quina modalitat vols participar: Pots optar per treballar continguts relacionats amb els capítols que s’emetran a la sèrie “El lloc dels fets“ o bé proposar noves temàtiques i llocs per a una nova temporada de la sèrie.
  3. Treballa els continguts i puja’ls a l’escenari
  4. Inscriu els teus continguts al concurs

La inscripció al concurs s’obrirà el proper 18 d’Abril de 2017 a les 12:00 hores i finalitzarà el 14 de maig de 2017 a les 12:00 hores.

En cas que necessiteu més informació, la podeu trobar a la web del concurs o podeu consultar les bases.