Xarxes per al canvi: l’escola que aprèn

El dijous dia 11 de novembre tingué lloc la sessió 24 de Xarxes per al canvi del districte de Les Corts liderada per Mar Castells, referent d’aquest programa i psicopedagoga del servei educatiu.

La sessió formativa i de dinamització se centrà a fer evident als centres que és necessari un espai on compartir els seus reptes de cara a fomentar sinèrgies que resultin profitoses per  a la comunitat educativa del nostre territori.

Prendre consciència i voluntat de ser una xarxa real i , alhora, saber explicar les característiques bàsiques d’una organització que aprèn i d’una escola democràtica foren els objectius d’aquesta trobada.

Al nostre districte les escoles i instituts que hi participen són: CEE Aspasim; Escola Duran i Bas; Escola Itaca; Escola Lavínia; Escola Pau Romeva; Institut Escola Les tres fonts de les Corts; Institut Les Corts; Institut Pedralbes; Escola Solc; Escola Thau.