Procediment d’alta a XTEC

Per tal de poder demanar l’alta d’un nou usuari o usuària de l’XTEC, cal que la persona interessada enviï el següent formulari segons la condició de l’usuari:
a) Personal docent b) Personal PAS
En aquest formulari se us demana una adreça de correu personal alternativa per a la gestió de l’alta i la generació i recuperació de la contrasenya.Una vegada complimentades les dades , validada l’adreça personal alternativa i enviat el formulari rebreu un correu indicant-vos que la vostra demanda esta pendent de validació per part de la direcció del vostre centre. Tan bon punt la direcció del centre validi la vostra sol·licitud a l’aplicació de gestió d’usuaris (GUAC), rebreu un missatge a l’adreça de correu alternatiu que hàgiu indicat amb les indicacions per a activar el compte @xtec. 

A l’apartat Gestió d’usuaris  hi trobareu altres apartats com la gestió de les contrasenyes, l’ajuda a serveis telemàtics, el nom propi per la web o preguntes més freqüents.