Inventari Digital de Centre (INDIC)

A partir d’avui dimarts dia 24 de novembre, s’ha activat l’aplicació INDIC (inventari digital de centre). Conserva la mateixa adreça url del portal de demanda. El nou mòdul, anomenat “desplegament”, permet als centres visualitzar quina serà la quantitat d’equipaments de docents i alumnes que rebran, així com les llistes nomimals que relacionen equipaments i docents/alumnes.
Els centres podran accedir al mòdul i a les seves dades a mesura que es va planificant i executant les accions. Per exemple, els centres que han rebut les mifis podran veure les dades relatives a aquest projecte, però no veuran ni equipament de docents ni d’alumnes fins a que es planifiqui el lliurament. Aquesta planificació s’avisarà per correu electrònic.

Més informació »