Convocatòries i premis

• Concurs escolar Saló del còmic

Descripció breu: Enguany se celebra el IX Concurs Escolar del Còmic. Va destinat als alumnes de cicle mitjà i cicle superior d’educació primària i als alumnes d’ ESO.

Termini: Les inscripcions són del 2 de desembre de 2019 al 10 de febrer de 2020.

• Beca Josep Pallach

Descripció breu: La beca es convoca amb l’objectiu d’impulsar la dimensió educadora de la ciutat de Girona. La convocatòria és absolutament oberta a totes les temàtiques que s’encaminin al coneixement de la ciutat.

Termini: La data de presentació de sol·licituds finalitza el 29 de febrer de 2020.

• Proves Cangur de matemàtiques

Descripció breu: La Societat Catalana de Matemàtiques (SCM) organitza les proves Cangur que enguany se celebraran el 19 de març de 2020. Com en les edicions anteriors, les proves abasten des de 5è de primària fins a 2n de batxillerat. El termini comença el 15 de novembre i acaba el 18 de gener de 2020.

Termini: Del 15 de novembre al 18 de gener de 2020.