Sessió de Presentació del Programa Educatiu de la Fundació Repsol Zinkers

El Departament d’Educació a través dels ST d’Educació a Tarragona, el Programa STEAMcat i la Fundació Repsol Zinkers us convida a la Sessió de Presentació del Programa Educatiu de la Fundación Repsol Zinkersi de la nova plataforma educativa en català, en el que es donaran a conèixer aquestes activitats educatives relacionades amb el consum responsable de l’energia, el mix energètic, el canvi climàtic i els premis per participació al programa (PREMIOS ZINKERS), als centres d’educació infantil i primària, i als centres d’educació secundària, de tota Catalunya, hem preparat aquest esdeveniment un webinar via streaming pels centres interessats.

Esdeveniment: Sessió de presentació del Programa Educatiu de la Fundació Repsol Zinkers.
Dia: dimecres, 4 d’octubre de 2023
Hora: 17:30h a 19:00h
Lloc de realització: webinar via streaming pel canal youtube del CET (Campus Educatiu de Tarragona)
Via streaming:

Durant la Sessió de presentació del Programa Educatiu de la Fundació Repsol Zinkers  s’explicaran les propostes educatives de la Fundació Repsol, i de la nova plataforma educativa en català, adreçades als centres d’educació primària i secundària:

1. Per educació primària: Zinkers Primaria: Exploradores.
  2. Per educació secundària: Zinkers Secundaria: eWORLD.
  3. Per educació secundària: Zinkers Secundaria BAT + FP Bàsica
  4. i la convocatòria de Premis, anomenada Premios Zinkers.
  5. Assessorament pedagògic durant tota la realització del programa

La Fundació Repsol llança els Premis Zinkers, una experiència única per a docents i alumnes d’Educació Primària i Secundària.

• Pels millors centres de Primària i Secundària… Una dotació econòmica per desenvolupar un projecte d’innovació per a la transformació metodològica de l’aula o centre educatiu.
  • Per l’alumnat dels centres guanyadors gaudiran a les instal·lacions d’activitats lúdiques divertides i formatives relacionades amb la ciència i la sostenibilitat. Perquè ells són els veritables protagonistes, realitzaran les activitats més divertides de la mà dels millors divulgadors, artistes i influencers.
  • I per als professors… una experiència inoblidable a Madrid!. Els professors, dels centres autonòmics guanyadors, participaran al programa de lliurament de premis a Madrid on els gaudiran d’una experiència única en què hi haurà temps per a l’aprenentatge, el networking i la diversió.

Per determinar, l’interès de la sessió, via streaming, per a recollir dubtes, rebre la gravació al teu email en cas de no poder assistir i tenir previsió de les necessitats us demanem que ens empleneu el formulari següent:

2023 Sessió de Presentació del Programa Educatiu de la Fundació Repsol Zinkers

El programa de la Sessió de presentació del Programa Educatiu de la Fundació Repsol Zinkers, i de la nova plataforma educativa en català, és el següent:

• 17:30 – 17:40 (10 minuts) Obertura per part del Departament d’Educació, a càrrec del director dels ST Tarragona (Joan Manel Audí).
  • 17:40 – 18:00 (20 minuts) Introducció e explicació dels programes educatius Zinkers (Primària i Secundària), per parte de Fundació Repsol (Raquel Guindo).
  • 18:00 – 18:30 (30 minuts) (Carmen Valdés).
  • 18:30 – 18:40 (10 minuts) Premis Zinkers (Raquel Guindo).
  • 18:40 – 18:50 (10 minuts) Experiència del premiat 2023, Institut Mar de la Frau, Cambrils (Tarragona) i Escola La Parellada, Santa Oliva.
  • 18:50 – 19:00 (10 minuts) Dubtes i preguntes
  • 19:00 –  19:00 Tancament de la sessió

Esperem que sigui del vostre interès, ja que és una bona oportunitat per obtenir recursos educatius pels centres educatius.