Inscripció a la Setmana Bio a l’Escola

La Setmana Bio a l’escola és l’apartat de la Setmana Bio per l’alimentació ecològica dedicat a la comunitat educativa. El seu objectiu és donar a conèixer la producció agroalimentària i l’alimentació ecològiques en l’entorn educatiu, tant a l’alumnat com a les famílies, mitjançant un programa d’activitats específiques. També es lliuren els guardons del Premi Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica.

Qualsevol centre educatiu de Catalunya pot organitzar activitats, ja sigui d’educació infantil, primària, secundària, batxillerat, educació professional, educació especial o llar d’infants.

Per més informació, podeu clicar la imatge següent.

Inscripció

Us podeu inscriure fins al 13 d’octubre de 2023