XXXI L’escola al teatre CICLE MITJÀ I SUPERIOR

Aproximadament uns 700 alumnes de cicle mitjà i superior gaudiran de l’obra “SLEEPING BEAUTY OR NOT” de JUMPING DUCKS. En els dies 12 i 13 de març els alumnes podran gaudir d’una obra de teatre en anglès amb representacions a Montblanc, L’Espluga de Francolí i Santa Coloma de Queralt.

La sinopsi de l’obra és la següent:

La princesa Aurora està estirada, adormida, a causa d’un encanteri malvat. De sobte, apareix el seu “príncep blau”, disposat a despertar-la amb un petó, però … -No! Què t’has pensat? La història està a les nostres mans, i a les mans de l’Aurora, que revisarà el conte i modificarà tot allò que ella creu que vulnera els seus drets.

En aquesta actualització de la Bella Dorment ens proposem viatjar per la història original, aturant-nos per reflexionar sobre els clixés establerts, descobrir que podem canviar-los i aprendre a ser més crítics: per què la princesa ha d’esperar a ser rescatada per un príncep? Podem fer petons a algú que està inconscient? Cal seguir les tradicions si les trobem injustes?

Per més informació, podem clicar la imatge següent:

La distribució de l’alumnat per a les tres sessions és la següent:

Dimarts, 12 de març al Casal de L’Espluga de Francolí a les 10h del matí:

• ZER Conca: Escola Valldemur, Escola Antoni Tous, escola Sant Roc i Escola Sagrat Cor
  • Escola Martí Poch
  • Escola Vedruna de l’Espluga de Francolí

Dimarts, 12 de març a teatre estrella de Santa Coloma de Queralt a les 15:30 h:

• Escola Vedruna Santa Coloma de Queralt
  • Escola Cor de Roure

Dimecres, 13 de març al Teatre del Casal Montblanquí, a les 9:30 h:

• Col·legi Mare de Déu de la Serra
  • Escola Salvador Ninot