XVIII Cicle de concerts per Ed. Infantil i Cicle Inicial: AQUAFONIA

El pròxim 19 i 20 de març es durà a terme el XIX Cicle de Concerts per a l’alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial.

L’obra Aquafonia de Pau Elias i Carbonell presenta la següent sinopsis:

“A través de la veu en off, descobrirem juntament amb el músic a escena, tots els instruments aquafònics que se li posin al davant. El principal instrument del concert són les ampolles afinades, tot i que també es fan servir instruments de percussió aquàtica, l’udu o tubs il·luminats. Una actuació plena de llum i de colors en què a través de l’humor viatjarem per la música clàssica, moderna i tradicional d’arreu i fins i tot, en algun moment determinat, demanarem l’ajuda dels assistents per seguir endavant.”

Podeu trobar més informació en el següent enllaç: https://www.aquafonia.cat/espectacles

XIX Cicle de concerts per a l’alumnat d’educació infantil i cicle inicial: Aquafonia

Dimarts, 19 de març

9:30 h Casal Montblanquí ZER Conca de Barberà