Camp d’aprenentatge “Els Monestirs del Cister”

El Camp d’Aprenentatge “Els Monestirs del Cister” us farà conèixer els monestirs cistercencs de la Catalunya nova: Poblet, Santes Creus i Vallbona de les Monges, i el patrimoni natural de les muntanyes de Prades a través del bosc de Poblet (Paratge Natural d’interès nacional).

També podreu estudiar altre patrimoni monumental de la Conca de Barberà i l’Urgell.

El contingut el vinculem als currículums de Primària, Secundària i Batxillerat i l’adaptem als diferents nivells escolars. Aquesta tasca es concreta en un menú d’activitats, a través de les quals es treballen diferents àmbits i competències bàsiques.

La nostra tasca docent està directament vinculada als centres, i la nostra missió és ser actors directes en un moment puntual- l’estada al camp-, amb la finalitat que posteriorment tota la feina que s’ha fet al camp tingui una projecció en els aprenentatges dels alumnes.

Per més informació consulteu els seus webs:

cdamonestirs.cat/

Camp d’aprenentatge Monestirs del Cister