Què vol dir ser mestre avui? David Roco: D’escola a ecosistema educatiu

El dia 8 de novembre hi ha la segona conferència dins el cicle de xerrades “Què vol dir ser mestre avui? I”,  a càrrec de David Roco amb el títol : D’escola a ecosistema educatiu. El David és director de l’Escola Prat de la Riba de Reus i ens explicarà el projecte Ecosistema Educatiu, un projecte d’ampliació d’oportunitats educatives per fer front a les persistents desigualtats basades en l’origen social. Coneixereu els principis que fonamenten l’educació a temps complet o educació360, descobrireu els agents educatius que fan possible el projecte i les diverses oportunitats d’aprenentatge us ofereix el vostre entorn escolar per combatre les desigualtats educatives en temps lectiu i extraescolar. Per finalitzar, realitzarem un petit taller on podreu  crear el mesograma educatiu del vostre centre.

El objectius de la xerrada són els següent:

• Conversar i reflexionar entorn a les desigualtats educatives.
  • Conèixer els principis de l’educació360 o educació a temps complet.
  • Conèixer el projecte Ecosistema Educatiu de l’escola Prat de la Riba.
  • Millorar l’equitat educativa per garantir la igualtat d’oportunitats per a tothom
  • Connectar tots els aprenentatges que es donen en els diferents temps i espais lectius i no lectius.
  • Conèixer i identificar els diversos agents educatius que treballen al territori.
  • Promoure itineraris d’aprenentatge personalitzat, connectant el dins i fora escola.
  • Reflexionar sobre la governança i implementació de polítiques educatives 360.

Tot seguit us detallem la bibliografia recomanada:

Si és la primera vegada que veniu, fixeu-vos bé en la foto que us adjuntem, ja que l’entrada encara no està senyalitzada. Compartim edifici i pàrquing amb l’escola d’adults.  Preguem arribar entre 5 i 10 minuts abans per poder començar l’acte a l’hora indicada.

IMPORTANT: No us fieu del GPS perquè no reconeix l’entrada ja que s’ha asfaltat recentment.

image.png

En el cas que NO estiguis inscrit a la formació però vulguis venir a escoltar la xerrada, podeu inscriure’s en aquest enllaç: https://forms.gle/q9spV1Caott95VD47