Primera sessió Dinamitzem la lectura i les Biblioteques Escolars Alt Camp-Conca de Barberà

Ahir vàrem iniciar el Seminari Dinamitzem la lectura i les Biblioteques Escolars Alt Camp-Conca de Barberà que va comptar amb una vintena d’assistents.

La responsable del Programa de Biblioteques Escolars, la Sra. Mònica Badia, ens ha ofert un llarg ventall d’activitats amb la Biblioteca escolar com a epicentre, que poden donar suport al nou currículum.

Des del CRP Conca de Barberà, volem agrair en primer lloc, l’assistència dels docents de la Conca de Barberà i Alt Camp a aquest seminari, que té entre els seus objectius, fomentar i dinamitzar les biblioteques escolars i la lectura dels centres educatius.

En segon lloc, a la Mònica Badia, que va desplaçar-se fins a la nostra comarca per fer la conferència inaugural d’aquest seminari i, amb la seva expertesa i amb el seu entusiasme, ens va encoratjar a tothom a dur la difícil, però alhora engrescadora tasca, de dinamitzar les Biblioteques, i així aconseguir que siguin el cor de l’escola.

En el següent enllaç podeu veure la presentació realitzada per la Mònica Badia, amb el títol “La biblioteca escolar com a eina de suport per al desenvolupament del currículum”

En el següent enllaç, podeu entrar a la Padlet que utilitzarem en aquest seminari: https://es.padlet.com/jandre32/biblioteca-escolar-puntedu-crp-conca-de-barber-nj8vhp6gl2890vbv