XXXI L’Escola al teatre: Educació infantil i cicle inicial

Aproximadament uns 800 alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial gaudiran de l’obra “Carrer del mar” de la companyia de Genovesa narratives teatrals.. En els dies 14 i 15 de novembre els alumnes podran gaudir d’una obra de teatre en amb representacions a Montblanc, L’Espluga de Francolí i Santa Coloma de Queralt.

La sinopsi de l’obra és la següent:

Al carrer del Mar no hi ha semàfors; la gent s’atura quan vol. El carrer enfila entre la fina línia de l’aigua i una filera de cases amb gust de sol, cel i sal. Al carrer del mar s’expliquen set-centes trenta històries a l’any; dues per dia. Sempre les mateixes 730 històries, però mai no són iguals. El Carrer del Mar és un lloc on descobrir mil històries marineres tot passejant.”

Podeu consultar més informació, clicant la imatge següent:

També podeu veure una petita escena de l’obra en el següent vídeo:

El dia 14 de novembre es realitzaran dues sessions al Cinema Casal Montblanquí (Carrer del Casal, 2, 43400 Montblanc).

En la primera sessió, que començarà a les 9.30 h, hi assistiran les escoles de la ZER Conca de Barberà: Escola Valldemur de Barberà de la Conca, Escola Antoni Tous de Pira, Escola Sant Roc de Rocafort de Queralt i Escola Sagrat Cor de Solivella. També hi assistiran les escoles de la ZER Poblet: Escola del Montgoi de Vilaverd, Escola Mare de Déu dels Torrents de Vimbodí-Poblet i l’Escola Blancafort de Blancafort. També hi assistiran els alumnes del CEE Tilmar i del Col·legi Mare de Déu de la Serra de Montblanc.

En la segona sessió que començarà a les 11h del matí, es desplaçaran els alumnes de l’Escola de les Muralles de Montblanc.

El dia 15 de novembre, es realitzaran dues sessions, una a l’Espluga de Francolí i una altra a Santa Coloma de Queralt.

La sessió de l’Espluga de Francolí, que començarà a les 10.00 h del matí, hi assistiran les Escoles Vedruna Espluga de Francolí i Escola Martí Poch de l’Espluga de Francolí i l’Escola Salvador Ninot de Sarral.

A la tarda, i concretament a les 15.30h, serà el torn de l’Escola vedruna de Santa Coloma de Queralt i l’Escola Cor de Roure de Santa Coloma de Queralt.