Inscripció cicle de xerrades: Què vol dir ser mestre avui? II

Ja us podeu inscriure al cicle de conferències Què vol dir ser mestre avui? II

La formació consisteix en un cicle de xerrades de temàtica molt diversa i actual. La primera xerrada la realitzarà la Núria Sabaté, directora de l’Escola Marià Fortuny de Reus que focalitzarà la seva xerrada el el significat d’un centre educatiu i la funció del docent.

La segona conferència, la realitzarà en Xavier López, mestre i professor de la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona, que tractarà el tema dels lideratges, amb el títol ” Lideratges valents”.

La següent xerrada anirà a càrrec de la Núria Fonoll, com a coordinadora del Programa Benestar per estar bé (BxB) del Departament d’Educació i ens parlarà del benestar de l’alumnat.

La terapeuta integrativa i educadora social, Iolanda Sesplugues, ens parlarà del benestar emocional dels docents.

Per acabar aquest cicle de xerrades, Juanmi Muñoz, com pedagog i codirector de l’Observatori d’Innovació educativa i cultura digital, tractarà el tema de la intel·ligència artificial, actualment tant de moda, amb la xerrada “Intel·ligència Artificial a l’Educació: reptes i oportunitats”

Per poder tramitar la vostra inscripció, heu de fer-ho clicant la imatge següent: