Campanya: Matemàtiques amb snap!

T’animes a programar amb Snap!. Et proposem estratègies i metodologies de treball per acompanyar l’alumnat de cicle superior d’educació primària i d’educació secundària. Hi trobaràs propostes i activitats pròpies de l’àmbit matemàtic.

Nivell: Cicle superior Secundària Obligatòria
Format: Activitats
Àrea de coneixement: Matemàtic

Anima’t a programar amb Snap!. Et proposem estratègies i metodologies de treball per acompanyar l’alumnat de cicle superior d’educació primària i d’educació secundària. Hi trobaràs propostes i activitats pròpies de l’àmbit matemàtic. Tots els recursos i orientacions animen a portar la programació a l’aula de matemàtiques, donar a conèixer aquesta eina i alhora reforçar el pensament computacional i algorítmic, tan útil per a l’ensenyament i aprenentatge d’aquesta disciplina.

Recursos relacionats

Web de la campanya