Campanya: Àlia

El CESIRE va poder col·laborar en aquesta iniciativa de Televisió de Catalunya i de Mortimer Produccions. També es van preparar uns propostes didàctiques relacionades amb cada episodi. Ara, abril de 2020, TV3 els ha recuperat per poder-ne fer ús des de casa, a una nova adreça.

Nivell: Cicle superior Secundària Obligatòria
Format: Activitats

El dilluns dia 31 de març de 2008 es va estrenar Àlia, una sèrie del K3 en la qual una noia aficionada a les matemàtiques es troba en diferents i divertides situacions de la vida quotidiana que resol emprant eines i raonaments matemàtics. El CESIRE-CREAMAT va poder col·laborar en aquesta iniciativa de Televisió de Catalunya i de Mortimer Produccions. També es van preparar uns propostes didàctiques relacionades amb cada episodi. Ara, abril de 2020, TV3 els ha recuperat per poder-ne fer ús des de casa, a una nova adreça.

Data d'incorporació: 15/07/2021